lunes, 22 de octubre de 2012

Temps al temps

He estat molt de temps aturat, ho sé. Però a els pocs que em llegiu us vull fer saber que per tres motius no he pogut escriure, per temps, per l'ordinador o per descansar. Ha passat un estiu des que vaig publicar l'última entrada i l'estiu me'l vaig dedicar a viure vivències noves a Menorca i a La Cerdanya. Tenía ganes de disfrutar del temps, sentir que cada cosa que feia ho feia perquè volía, no perquè toqués. El meu temps és meu i de ningú més, jo ja decidiré a qui li dedico el meu bé més preuat. Per això no m'agrada escriure per escriure, escric quan he pensat força abans, quan he tingut una idea que crec que val la pena compartir amb vosaltres. Només dir-vos que l'objectiu del meu escriure podría ser que vosaltres pensessiu una mica quan acabeu de llegir el que escric, que escric per pur plaer no per donar lliçons de res a ningú. Perquè al cap i a la fi quan escric us estic dedicant el meu bé més preuat. I vosaltres a mi. 
Jo ja he gastat una mica en vosaltres, ara us passo el torn.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores