jueves, 6 de octubre de 2011


L'aire acondicionat comença a fer-me passar fred, la pantalla de l'ordinador manté fixa la meva mirada; els dits, flueixen, els canells arrepenjats, escric. No m'agrada massa discutir sobre certes coses ni, a vegades, dir la meva opinió, pel simple i humil fet que crec que no en tinc una que pugui ser suficientment vàlida i que encara em queda molt per aprendre. La mort no n'és una d'elles. Crec i sempre he cregut que la mort és la motivació màxima per fer les coses cada dia, que sense aquesta por amagada que tots tenim no aprofitariem tant com ho fem tenint-la present. Avui ha mort un geni i crec que encara que no l'escrigui des d'un MAC, els caràcters bells amb que creo aquest escrit són gràcies a ell. Tot el que ens ha ensenyat Steve Jobs perdurarà sempre juntament amb el seu esperit. Estimeu allò que feu i intenteu trobar d'absolutament tot, el positiu. No us atureu per molt malament que us vagin les coses, sempre podreu treure un somriure, la vida us acabarà recompensant si perdureu i sou perseverants. Ploreu la mort d'aquells amb qui us sentieu identificats, ni que fos una part de la persona.


Stay Hungry, stay foolish.

R.I.P Steve Jobs

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores